Wdrożenie Drupal CMS – czym się kierować przy wyborze firmy?
Drupal to jeden z najbardziej bezpiecznych i najbardziej popularnych systemów zarządzania treścią. Planujesz stworzyć stronę na Drupalu lub zmienić dotychczasową agencję? Na co powinieneś zwrócić uwagę podczas wyboru firmy specjalizującej się w Drupalu? Sprawdź poniższe wskazówki, dzięki którym wybór wykonawcy może okazać się prostszy.
Portfolio i kompetencje
Jak wybrać agencję digitalową do pracy nad stroną na Drupalu, jeśli nie po jej realizacjach? Porządna agencja w swoim portfolio z pewnością ma kilka solidnych projektów, dlatego warto się z nimi zapoznać i samodzielnie przejrzeć te strony i ocenić jakość ich wykonania. Zwróć również uwagę na to, czy Drupal jest główną specjalizacją agencji. Agencje często mają w swojej ofercie wiele usług – social media, strategie marketingowe, kampanie reklamowe, dlatego skup się na wykonawcach, dla których Drupal jest główną działalnością.
Zakres usług
Dobra agencja Drupala powinna mieć doświadczenie i gwarantować wysoką jakość swoich projektów. Fachowa wiedza i współpraca między zespołami to niezbędny element tworzenia strony, dlatego dowiedz się, jakie zespoły wchodzą w skład potencjalnego teamu projektowego. Pamiętaj, że w proces tworzenia strony internetowej wlicza się wiele procesów jak np. projekt UI/UX, testy utrzymanie, rozwój, zatem odpowiedni specjaliści są absolutnie konieczni, by projekt „miał ręce i nogi”.
Komunikacja
Silna współpraca z klientami i zrozumienie jego potrzeb to dewiza, która powinna przyświecać agencjom. Hasło „wdrożenie Drupal” to coś więcej niż kolejny projekt do odklepania, dlatego szczególną uwagę zwróć na sposób komunikacji. Wybierz taką agencję, która rozumie Twoje potrzeby biznesowe, wspiera Cię podczas omawiania planów i używa zrozumiałego języka. Wszelkie luki w komunikacji z reguły działają na niekorzyść projektu, powodują rozbieżności między oczekiwaniami a rzeczywistością i wpływają na finalną współpracę. Dowiedz się też, jakie podejście do projektu ma firma i czy prowadzą z Tobą dialog – czasem bywa, że rozmowa opiera się na utartych sprzedażowych frazesach, które mają za zadanie wyłącznie przyciągnąć klientów.
Budżet
Podczas wyboru firmy wykonawczej kieruj się budżetem, który posiadasz i który możesz przeznaczyć na projekt. Wiele agencji będzie pytać o tę kwestię, by w jak najlepszym stopniu dopasować ofertę do posiadanych środków finansowych. Zależność między budżetem a doświadczeniem jest ogromna, dlatego bardziej doświadczone agencje raczej nie będą dopasowywać swoich prac do mniejszych budżetów, a z kolei małym firmom ciężko będzie wykonać zaawansowane projekty.
Znalezienie najlepszej agencji w zakresie projektu opartego na Drupalu może być przytłaczające, ale to jedna z ważniejszych decyzji dla Twojego przedsiębiorstwa. Wdrożenie Drupala wymaga odpowiedniego zespołu, który wykona całość zadania na czas i w ramach określonego budżetu. Nie spiesz się i dokładnie przeanalizuj potencjalnych wykonawców, w końcu to Twoje potrzeby biznesowe ma spełniać docelowa strona internetowa.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Software House SMARTBEES.
Najnowsze komentarze